Правила повернення товарів та коштів
Згідно зі статтею 9 чинного Закону «Про захист прав споживачів» покупець може замінити непродовольчу продукцію належної якості на аналог, якщо вона не підійшла за будь-якої об'єктивної ознаки: кольором, формою габаритів тощо, і не може бути використана за призначенням. При цьому важливою умовою повернення є дотримання умов:
-
придбані вироби не використовувалися;
-
продукція не втратила свій товарний вигляд;
-
збережено товарні чеки або іншу документацію, що підтверджує факт придбання;
-
у наявності нанесені на підприємстві ярлики.
Як повідомити про бракований товар
При виявленні бракованого товару у придбаній партії слід написати листа на електронну пошту компанії: onlinekorobki@gmail.com.
У ньому викладіть суть проблеми, що виникла, а також вкажіть:
-
номер замовлення, у якому було виявлено брак товару;
-
кількість бракованої продукції;
-
ім'я менеджера, який проводив правочин;
-
внести корективи в замовлення неможливо, за умови якщо замвлення вже зібран (уточнюйте у менеджера).
Також слід додати фотографії, які б підтверджували факт наявності браку.
Менеджер у найкоротші терміни зв'яжеться з вами для поточнення деталей та вирішення проблеми.