Правила повернення товарів та коштів

Згідно зі статтею 9 чинного Закону «Про захист прав споживачів» покупець може замінити непродовольчу продукцію належної якості на аналог, якщо вона не підійшла за будь-якої об'єктивної ознаки: кольором, формою габаритів тощо, і не може бути використана за призначенням. При цьому важливою умовою повернення є дотримання умов:

  • придбані вироби не використовувалися;

  • продукція не втратила свій товарний вигляд;

  • збережено товарні чеки або іншу документацію, що підтверджує факт придбання;

  • у наявності нанесені на підприємстві ярлики.

Як повідомити про бракований товар

При виявленні бракованого товару у придбаній партії слід написати листа на електронну пошту компанії: onlinekorobki@gmail.com.

У ньому викладіть суть проблеми, що виникла, а також вкажіть:

  • номер замовлення, у якому було виявлено брак товару;

  • кількість бракованої продукції;

  • ім'я менеджера, який проводив правочин;

  • внести корективи в замовлення неможливо, за умови якщо замвлення вже зібран (уточнюйте у менеджера).

Також слід додати фотографії, які б підтверджували факт наявності браку.

Менеджер у найкоротші терміни зв'яжеться з вами для поточнення деталей та вирішення проблеми.